Gästblogggarr

Ja, hejhopp! Det är Linn, jag skriver här eftersom att Carro är såbra på att uppdatera. Men hon lever livet, kärleken går utmärkt och hon & Fredrik är lika kära som förra gången hon skrev, om inte mer. Caroline sköter skolan, såvitt jag vet. Hon lämnar in läxor, är på lektioner och jobbar faktiskt. Hon är jätteduktig! Hon har varit extra duktig i veckan eftersom att hon var och träningssimmade i tisdag, sen igår följde hon & Freddan på en liten prommis. Got! Ja, vad mer? Jo, hon älskar ju mig, såklart. Hon spelar the sims på fritiden och är med sin bästa pojkvän. Och nu borde hon vara tacksam, för jag ska fixa hennes bild! Förfaun. Men pussar på er, & dig Carro.

Kommentarer
Postat av: mikaela & malin

hej, vilken härlig blogg du har :)

just nu pågår en tävling i vår blogg där vi tävlar ut snygga leggings från nelly.com & det vore roligt om du ville vara med och delta. storleken på dem är väldigt små och de är även låga i midjan, men riktigt snygga på :)

Kram

2010-07-06 @ 14:59:19
URL: http://mmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0