;D

Kom till öjebyn i söndags såg på tv och sedan hände det inte så mycket mer , igår så var fick vi veta våra resultat på Datakunskaps provet och jag hade alla rätt! sedan spelade ja innebandy i en och en halv timma med massa folk och efter det bakade jag kladdkaka och stoppa i frysen, för mitt margarin går ut snart sedan gick jag en promenad med Råttan. var förbannat trött igår men jag kunde inte somna så i morse var det jobbigt att vakna. idag fick jag iallafall veta att jag fick vg på arbetsliv naturbruks provet. :D

jag vill hitta på nå roligt ikväll men vet inte vad det skulle vara isf?! Snart äre lov jag längtar as mycket så man kanske får träffa lite folk som man aldrig annars hinner träffa!!!!


Puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0