Tjohoo

Hejsan. Haha som ni vet så har jag inte blogga på över ett år ska jag vara ärlig så har jag inte orkat, men nu ska jag försöka skriva lite oftare. 


I sommras gick jag ut nian och jag saknar verkligen alla mina gamla klasskompisar jätte mycket! :/ 
Jag går iallafall på grans nu, Hund10 heter min klass vi är 22stycken och det är verkligen en jätte bra klass. jag bor på skolan under veckorna tsm med Elin,Emelie,Willy och John, vi är ca 70stycken som bor på internatet. just nu har vi bara en hund lektion i veckan men det blir nog mer sen hoppas jag. Som ni kanske vet har Jag en chihuahua som är 10månader hon heter Råttan, hon bor också med mig på skolan. :) vi har för det mesta jätte kul på kvällarna och man har alltid någon att vara med, fast jag saknar ändå alla hemifrån så på helgerna får man försöka träffa så många som möjligt!

Mamma är i Turkiet och Lina är hos en kompis så det är bara jag och pappa hemma nu, men snart kommer Fredrik med Bussen :) <33

Sen tänkte jag säga grattis i efterskott Till min moster och Alina!! hoppas ni hade en bra födelsedag :D 



 


9an :) <3



saknar er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0